Rybaření na pískovnách

31. ledna 2014 v 3:52 | Marie |  Na rybách
Jak už jsem se zmiňovala v úvodním článku z Veselkých pískoven, mým a Jeníkovým cílem dvou dnů u jezer bylo rybaření. Oba dva jsme se těšili namslaní vidinou nejméně čtyřkilového kapra....Smějící se Na ryby jsme se řádně vybavili - doplnili jsem výbavu o třpytky, splávky,ocelová lanka, návazce na boilies, nakoupili krmivo s různými příchutěmi, červíky, játra pořídili žížaly. Spokojeni s výbavou jsme se vydali k jezeru. Našli jsme si místečko, kde jsme se rozhodli prožít dva dny u rybářských prutů, plni očekávání velkého úlovku.
Nebudu vás napínat, žádná obří ryba se nám na nachystané rybí pamlsky nechytila. Přesto to byly krásné dva dny strávené u vody, kdy Jeník chytil neuvěřitelných 70 ryb. Všechny měly podmíru až na jednoho cejna, kterého jsme také pustili zpět do vody. Díky zakrmování se nám podařilo nalákat hejno malých karasů, kteří se chytali na háček jeden za druhým. Chytili jsme i nějakého cejna, kapříka a plotici, karasové ale jasně vyhrávali.Mrkající

Ráno u vody bylo zahalené do mlhy:

U vody jsme v ranních mlhavých hodinách byli sami:

Na téhle sérii fotografií je vidět jak rybaření nakonec chytlo i Mikyho. Na prvním snímku zleva je vidět jak Miky zakrmuje pomocí praku, na druhé s Jeníkem hodnotí kam krmivo dolétlo. Třetí snímek zachycuje Jeníka jak vytahuje chycenou rybku a Miky si chystá podběrák. Čtvrtá fotografie ukazuje Mikyho jak loví rybu podběrádkém a na páté už zvědavě nakukuje do podběráku, cože se nám to chytlo. A na šesté už Jeník drží v rukou malého karese.Smějící se

Mlhavé ráno se nám proměnilo v krásný sluneční den. Ani se nám nechtělo ukončit naše rybaření a jet domů.

Komentáře

1 Intuice Intuice | E-mail | Web | 31. ledna 2014 v 5:33 | Reagovat

To by člověk neřekl, jak se může změnit počasí. Ani se nedivím, že se nechtělo domů. :-)

2 Jarka Jarka | Web | 31. ledna 2014 v 8:24 | Reagovat

Z mlhavého rána se vyklubal krásný den a vy jste si parádně zarybařili. Nevadí, že vám zabírala jen samá mláďátka, však oni taky vyrostou a jestli se letos k vodě podíváte znovu, třeba už to budou pěkné kousky na pánvičku. :-P Na pískovnách bylo nádherně. :-)

3 Katka Katka | E-mail | Web | 31. ledna 2014 v 11:20 | Reagovat

Tam bych taky vydržela :-)

4 Dáša Dáša | E-mail | Web | 31. ledna 2014 v 15:59 | Reagovat

Mlhy a páření z lesů miluju :-)
Je tam moc krásně, škoda, že je to od nás daleko.
Maruško, jak upravuješ cejna, naložíš ho ? Má v sobě samé kosti.
To jste si rybaření pěkně užili :-)
Když jsem byla mladá, tak jsem se divila, jak to ti rybáři mohou vydržet sedět u vody v hejně komárů :-|
Komáři by mi vadili pořád, ale sedět a na nic nemyslet, hezky v klidu a tichu, tak to bych brala :-)
Příjemný víkend, Maruško :-)  :-)  :-)

5 Frypat Frypat | E-mail | Web | 31. ledna 2014 v 18:39 | Reagovat

Tak přesně o tomhle jsem mluvil v komentáři v předminulém článku.Ranní opar,klid,pohoda.....No prostě krása :-)

6 Hanka Hanka | E-mail | Web | 31. ledna 2014 v 21:35 | Reagovat

To je romantika, Maruško, ... nádhera!!! :-) Ráno opar a potom krásně modrá obloha. První fotka a poslední dvě jsou úžasné. :-) Líbí se mi samozřejmě všechny, je to parádní reportáž z rybolovu. :-)
O pískovnách jsem se zmiňovala příteli. Ví o nich a souhlasí s výletem, takže už se moc těším. ;-)  :-)
Přeji ti příjemný víkend! :-) Hanka

7 Blanka Blanka | Web | 31. ledna 2014 v 23:24 | Reagovat

Maruško,já chci taky rybařit :-)
Krásné fotky a mně by se u vody taky moc líbilo i když po ránu je tam děsná zima :-)

8 Marie Marie | Web | 1. února 2014 v 4:52 | Reagovat

[1]: Intuice, nechtělo se nám domů. U vody bylo nádherně a  doma na nás čekala vyměna všech oken. Hned druhý den se nám do bourání bytu pustlili a ten kdo to zažil, mi jistě potvrdí, že to je fakt zážitek. ;-) :-D

[2]: Jaruško, ani nám nevadilo, že braly samé malé ryby. Jeník byl nadšenej, protože ryby braly dobře a na jejich záběry nemusel dlouho čekat. Vlastně by se dalo napsat - nahodil a hned vytáhl. ;-)  :-D

[3]: ;-)  :-)

[4]: Dášo, cejna od páteře nafiletuji a pak hned upravuji na másle. Nevím jestli díky odříznutí masa od páteře je v něm kostí míň, ale mě nepřišlo, že by měl víc kostí než ostatní ryby. ;-)
Dášo, také ti přeji hezký víkend. :-)

[5]: Patriku, tak přesně takové to bylo.... ;-)  :-)  :-D

[6]: Hani, zrovna včera jsme si říkaly s Jaruškou, jak je báječné, že máte s přítelem stejného koníčka - fotografování. To se vám musí krásně jezdit na výlety. ;-)  :-)  :-)
Už teď se těším, na tvou fotoreportáž z pískoven. :-)
Já se snažím Mikyho přemluvit, aby jsme se tam spolu zajeli podívat i teď v zimě, ale nějak se mi to zatím nedaří. ;-)  :-D

[7]: Blani, ani nevíš jak Jeníkovi rybářské papíry závidím. Už druhý rok si slubuji, že si je udělám také a už druhý rok to kvůli financím odkládám. Vždycky se najde něco, co dostane před mými papíry přednost... 8-O  ;-)  :-D
Ale neberu to dragicky, zatím mi stále stačí, že mě bere Jeník na ryby sebou. ;-)  :-D

9 Elen Elen | 3. února 2014 v 12:39 | Reagovat

To je nádhera Maruško, těch krásných fotek by se jeden i najedl :-)

10 Marie Marie | Web | 3. února 2014 v 20:28 | Reagovat

[9]: Elen, zdravím tě. :-)
Jsem ráda, že jsi se ozvala a doufám, že se ti daří dobře. Co jsi zrušila blog, už spolu nejsme vůbec v kontaktu. :-(
Na rybách bylo opravdu nádherně a já bych by tam vydržela nekonečně dlohou. Nejen pro ten zážitek z rybolovu, ale hlavně protože mám ráda vodu a vždycky je mi u ní dobře. :-)

11 Elen Elen | 4. února 2014 v 8:14 | Reagovat

Maruško, taky tě zdravím :-) Snad už to teď bude lepší. Procházím tvoje články a musím chválit :-)
Na rybách by se mi taky líbilo, obzvláště svítání a stmívání a vlastně všechno; kolem vody bývá nejvíc života, ale taky klidu :-)

12 Marie Marie | Web | 5. února 2014 v 5:00 | Reagovat

[11]: Elen, děkuji za pochvalu. :-)
Takové zastavení u vody by nebylo vůbec špatné. Poslední měsíce jsou pro mne dost náročné (hlavně pracovně), takže být na chvíli u vody a užít si to tak jak píšeš by bylo fajn. :-)

13 Elen Elen | 5. února 2014 v 7:56 | Reagovat

Tak se Maruško opatruj, určitě to vyjde, třeba ne hned, ale časem třeba ano :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.