Svákov -rozhledna

7. října 2014 v 5:08 | Marie |  Cestou necestou
Od kaple jsme se vydali dál k hradišti, na kterém nás čekala rozhledna. Cestou jsme potkali plyšového pejska. Stál tam opuštěný, se smutnýma očima a i když je to jen plyšová hračka, bylo mi ho líto:

Od opuštěného plyšového pejska už to bylo k hradišti jen kousek a tak tedy pár informací o něm a o Svákově:

A to už jsme na hradišti, ...

...a u rozhledny....

...stoupáme po schodech nahoru....

....a rozhlížíme se po kraji....

..na chvilku nám při zpáteční cestě vyšlo sluníčko...

..a v trávě kvetlo ještě pár kytiček...

...a to už je ze sobotní procházky na Svákov všechno. Kdo by si chtěl toto krásné hradiště prohlédnout v zimní podobě, v době kdy zde ještě rozhledna nestála, může si kliknout ZDE.Smějící se

Komentáře

1 Jana Jana | Web | 7. října 2014 v 8:10 | Reagovat

Maruško, toho plyšového pejska je mi taky líto :-(
Jinak moc pěkná procházka, výhled z rozhledny je parádní ;-)
Ráda jsem se s Tebou prošla. Moc se těším na další výlet :-)
Měj se krásně ;-)   Jana

2 Jarka Jarka | Web | 7. října 2014 v 8:58 | Reagovat

Opět jsem se zašla podívat na zimní fotky a přestože jsem známá tím, že zimu a sníh miluji musím říct, že ty tvé dnešní snímky, plné barev, jsou ještě hezčí. :-) Byla to krásná sobotní procházka podzimní přírodou na čerstvém vzdoušku a já jen doufám, že počasí a barevný podzim ještě chvilku vydrží. ;-)

3 Helena Lišková Helena Lišková | E-mail | Web | 7. října 2014 v 10:20 | Reagovat

Maruško, já jsem hrozná cíťa a potkat tam toho plyšovýho psa, nevím nevím jak by to dopadlo. Přece bych ho tam nemohla nechat samotnýho? :-D

4 Intuice Intuice | E-mail | Web | 7. října 2014 v 17:50 | Reagovat

Rozhledna je moc pěkná a výhled taky. Vidím, že sluníčko dělá divy! Fotky jsou hned barevnější. :-)

5 Hanka Hanka | E-mail | Web | 7. října 2014 v 22:31 | Reagovat

Pejsek má vážně smutné oči, Maruško. :-(
Zato tvoje podzimní snímky působí vesele a moc příjemně. Ze svákovské rozhledny je úžasný výhled do kraje, nafotila jsi skvostné záběry. Ještě se mrknu na zimní.
Hrozně moc se mi líbí tvoje koláže, tyhle jsou obzvlášť zdařilé. Prima je, že vám vyšlo tak pěkné počasí. ☼

Děkuji ti za velice příjemnou procházku a výhled a přeji hezký pozdní večer. :-)

6 Marie Marie | Web | 8. října 2014 v 5:44 | Reagovat

[1]: Jani, procházka byla pěkná, jen mě překvapilo, kolik se na rozhlednu vypravilo lidí. Na fotografiích sice nikoho z nich nemám, ale proudily tam davy skoro jak na Václaváku. A já se tolik těšila na klid a ticho lesa.... 8-O  ;-)  :-)

[2]: Jaruško, také doufám, že nám počasí ještě chvíli vydrží a že se společně ještě na nějaký ten výlet vypravíme. :-)

[3]: Helenko,ani nevíš co se mnou ten opuštěný plyšový pes dělal. Normálně jsem měla výčitky svědomí, že ho tam nechávám. Musela jsem od něj rychle odejít a přestat na něj myslet. Byla jsem ráda, že jsme se vraceli jinou cestou a já ho už neviděla....

[4]: Intuice, sluníčko si s námi hrálo celé odpoledne na schovávanou. Vykouklo na pár vteřin a hned zase zmizelo, také mám těch sluníčkových fotek z procházky poskrovnu. ;-)

[5]: Hani, díky za pochvalu. Počasí jsme neměli špatné, jen toho sluníčka bych bývala potřebovala o něco víc. Po týdnu v práci jsem se cítila docela unavená a toužila jsem po pořádném dobití slunečními paprsky... ;-)  :-)

7 Amelie Amelie | Web | 11. října 2014 v 0:11 | Reagovat

Nádherné fotky krásného místa. Do Soběslavi jezdím s holkama na psychoterapii, ale o rozhledně jsem nevěděla...

8 Standa Standa | E-mail | 20. října 2014 v 22:09 | Reagovat

Svákov je užasné místo,a je tam silná a pozitivní energie.Často jsem tam chodil cvičit a medidovat.Doporučuji. :-)

9 Marie Marie | Web | 21. října 2014 v 4:57 | Reagovat

[8]: Stando, souhlasím s tebou. Když jsem navštívila Svákov poprvé, velmi na mě zapůsobil. Bohužel, ale musím říct, že díky rozhledně se z hradiště stala atrakce, takže najít tam v současné době trochu samoty bude asi problém. ;-)

10 standa standa | E-mail | 26. října 2014 v 9:12 | Reagovat

Jo,to máš pravdu.Již jsem tam dlouho nebyl.Ale chystám se tam.Jen se toho děsím,jak to tam bude vypadat. ;-)

11 Marie Marie | Web | 27. října 2014 v 5:15 | Reagovat

[10]: Stando, teď už je venku docela chladno, tak třeba nebude o rozhlednu tak velký zájem. ;-)  :-)

12 standa standa | E-mail | 3. listopadu 2014 v 5:38 | Reagovat

to je možné,ale zas tak moc bych na to nespoléhal...ale je to tam pěkné v každém ročním období.Vždy jsem měl zvláštní pocit,jako by se vracel domu... :-)

13 standa standa | E-mail | 10. listopadu 2014 v 20:02 | Reagovat

ahoj,pokud by měl někdo zájem v sobotu 15.11 14 od 14hod na svákově u rozhledny pocvičit chikung a taichi a pěkně strávit chvilku pohody.písněte na mail.ahoj standa :-)

14 standa standa | E-mail | 13. listopadu 2014 v 20:13 | Reagovat

ahoj,nikdo zájem na společné setkání neprojevil,tak mám již jiný program.Mějte se,a třeba jindy :-)

15 Marie Marie | Web | 14. listopadu 2014 v 5:44 | Reagovat

[14]: Stando, omlouvám se. Já jsem teď delší dobu na blogu nebyla, tak jsem na žádné komentáře nemohla reagovat. Taky je trochu problém v tom, že tento článek už je staršího data, a tak se o tvém komentáři dovím většinou jenom já, protože se mi objeví, když se přihlašuji k sobě na blog. A nebo náhodně někdo, kdo si zadá do vyhledávače Svákov, a to ho dovede k tomuto článku. Já sama se se nehlásím, poslední dobou mám hodně práce a začínám si ji nosit i domu. Na jinak tomu bude i tento víkend, tak se omlouvám a přeji pěkné prožitky na Svákově. ;-)  :-)

16 standa standa | E-mail | 14. listopadu 2014 v 13:25 | Reagovat

nevadí,to znám.klidně písni na mail,pokud budeš chtít pokecat či pocvičit. :-) stan

17 Standa Standa | E-mail | 14. prosince 2014 v 21:39 | Reagovat

Tak jsem byl včera na Svákově,a trochu s obavou jsem šel od soběslavi...Dole od rekreačního centra byl svah napravo opravdu odlesněn tou smrští v roce 2006.A já vlastně zjistil,že jsem tam od té doby pořádně nebyl...Ostuda.
Jen jednou v roce 2009 od nedvědic u kostelíka,a to jsem celou tu spoušt neviděl.Jinak u kostelíka pohoda,a vlastně jsem se obával že to bude horší.Na rozhledně bylo pěkně,jen kdyby bylo sluníčko. :-) Jen ta nová cesta ačkoliv je pohodlná,není ani z poloviny taková co ta stará okolo altánku nahoru.Tam je i nahoře u toho altánku energetický bod,který je dost silný.Myslím,že v létě to tam bude zarostlé.Jinak místo je celkově pořád super.

18 Standa Standa | 19. prosince 2014 v 18:44 | Reagovat

ahoj,pokud bude někdo chtít,tak 22.12 14 na Svákově u rozhledny ve 14hod.Pocvičíme taichi a chikung,dáme řeč a můžete vzít i čaj či svářo.Budu tam ahoj Standa :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.